Ніколу Теслу поважали і боялися одночасно. Деякі навіть називали його чорним магом. Ще
б - він дозволяв собі тиждень роз'їжджати на електромобілі, не мав не
тільки акумулятора, але і взагалі ніякого видимого джерела енергії. Електромобілі, як транспортні засоби були популярні на межі 19-20 століть і майже до 1912 року. Вони працювали на постійному струмі. Батареї вимагали перезарядки кожну ніч і діапазон переміщення був обмежений приблизно 100-ній миль. Швидкість їх була від 15 до 20 миль в годину. Тесла демонстрував явища, які були далеко за межею розуміння людини. У
1931 р. Тесла витягнув з автомобіля бензиновий двигун, а замість нього
встановив стандартний електродвигун змінного струму потужністю 80 к.с. Відомо,
що в радіомагазині він купив 12 електронних ламп, проводів, резисторів,
і зібрав якийсь пристрій в коробочці довжиною 60 см., шириною 30 см. і
висотою 15 см. з парою стрижнів довжиною 7.5 см. стирчать зовні. Потім Тесла встановив цю коробочку за сидінням водія і підключив до двигуна. Сказав: «Тепер у нас є енергія», Тесла сів за кермо і поїхав. Деякі
вважають, що Тесла використовував енергію магнітного поля Землі,
налаштовуючись в резонанс з коливаннями «пульсу» Землі - близько 7.5
герц. Тесла їздив на своєму електромобілі тиждень, розвиваючи швидкість до 150 км / год. Ніяких батарей або акумуляторів на машині не було: вона зовсім не потребувала підзарядки. "Звідки ж береться енергія?" -Запитували у Тесли спантеличені колеги-науковці. Той незворушно відповідав: "З ефіру, який нас оточує". Газети нагнітали пристрасті, поповзли чутки про божевілля електротехніки. Дійшло до того, що місцева преса звинуватила його у співпраці з темними силами. Теслу це розсердило. Він зняв з машини таємничу коробочку і забрав в лабораторію, назавжди поховавши таємницю свого електромобіля. Напевно, ми сьогодні вже б їздили на автомобілях з вічним двигуном, якби не розмови про нечисту силу. Таємниця тієї коробочки так і залишилася таємницею ...